کتابهای الکترونیکی مورد نیازتان را سفارش داده و آنی دانلود کنید.

نکات اجرایی تاسیسات مکانیکی در ساختمانها


نکات اجرایی تاسیسات مکانیکی در ساختمانها

تاسیسات ارزش و اهمیت بسیار بالایی در یک سازه دارند زیرا در صورت خراب شدن ممکن است به سازه آسیب وارد نموده و عمر آن را کوتاه کنند. این بخش از ساختمان اگر به شیوه ای درست و اصولی در ساختمان راه اندازی شود و از تجهیزات مناسب و انرژی های تجدیدپذیر در آن استفاده گردد، مصرف انرژی به میزان قابل توجه کاهش یافته، در نتیجه هزینه های قبوض و یا تعمیر سیستم های تاسیساتی نیز کمتر خواهد شد.

برخی از تاسیسات ساختمان در معرض دید نیستند و اگر کوچکترین ایرادی پیدا کنند، ممکن است خسارات ناگواری به بار آورند و هزینه های بسیار زیادی بر دوش مالک بگذارند. به همین دلیل آگاهی و کسب اطلاعات لازم در حوزه تاسیسات ساختمانی و کاهش مصرف انرژی از جمله ملزوماتی است که مهندسین ساختمان باید بدان توجه کنند و آن را ارتقاء دهند.


مبلغ قابل پرداخت 20,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 497
گزارش کار محاسبه ویسکوزیته مایعها و محلولها

گزارش کار محاسبه ویسکوزیته مایعها و محلولها

محاسبه ویسکوزیته مایعها و محلولها   تئوری: مایعها و محلولها مانند گاز ها به هنگام جاری شدن مقاومتی از خود نشان می دهند که تحت عنوان ویسکوزیته با نا روانی مطاله می شود. برای محابه ویسکوزیته می توان از وسیله ای به نام کاپیلار استفاده کرد. برای محسبه ویسکوزیته آب ، ابتدا ... ...

دانلود پاورپوینت اندازه گيری طولی کولیس

دانلود پاورپوینت اندازه گيری طولی کولیس

دانلود پاورپوینت اندازه گيری طولی کولیساین پاورپوینت در 42 اسلاید می باشد. خلاصه ای از اسلایدها بصورت تصویری در لینک زیر ارائه شده است. به همراه فایل word مربوطه در 37 صفحهحجم فایل: 5.67 MBقالب فایل: pptx - docxلینک خلاصه ... ...

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما